Objevte ideální snídani, která vám pomůže udržet si váhu – rady dietologa

Objevte v tomto článku ideální snídaně pro udržení zdravé váhypodle doporučení dietologa. Ve skutečnosti je první jídlo dne rozhodující pro dobrý start a zabránění nadváze..

Díky vyváženým a chutným potravinám můžete pečovat o své tělo a dopřát si hned po ránu. Řiďte se těmito jednoduchými, praktickými radami, abyste si osvojili zdravý ranní režim a prospívá vaší postavě.

Recept Julie Chenu na snídani z hojnosti

Na snídaně s odměnou od Julie Chenu je chutný způsob, jak začít den pohoštěním a přitom zůstat zdravý. K přípravě tohoto lahodného receptu budete potřebovat ovesné vločky, mandlové mléko, strouhaný kokos, javorový sirup, chia semínka, banán a hořkou čokoládu.

Příprava je jednoduchá: smíchejte ovesné vločky smíchejte s mandlovým mlékem, kokosem, javorovým sirupem a chia semínky a pak nechte přes noc odpočinout v lednici. Těsně před podáváním přidejte plátky banánu a hoblinky hořké čokolády. Exotická a chutná snídaně, která potěší vaše chuťové pohárky od chvíle, kdy se probudíte!

Výhody bílkovin při snídani

Bílkoviny jsou při snídani nezbytné, protože pomáhají podporují organický metabolismus a jsou zdrojem energie. až do doby oběda. Dr. Julie Chenu doporučuje zejména rostlinné bílkovinynapříklad v semínkách chia, ořechách a luštěninách.

Nejenže jsou prospěšné pro zdravíale také pro životní prostředí. Zařazením rostlinných bílkovin do své snídaně přispíváte ke zlepšení životního prostředí. zdravějšímu a k planetě šetrnějšímu životnímu stylu. Neváhejte tedy střídat zdroje bílkovin, abyste si zajistili vyváženou a výživnou snídani!

Tipy pro zdravou a vyváženou stravu

Pro doplnění zdravého a vyváženého jídelníčku je důležité, abyste měnit zdroje bílkovin. Kromě semínek chia, ořechů a luštěnin, které doporučuje Dr. Julie Chenu, můžete zařadit i další zdroje bílkovin, například semínka chilli. Ovoce bohaté na bílkoviny jako jsou bobule, kiwi nebo pomeranče.

Na dýňová, slunečnicová nebo sezamová semínka jsou také výbornou volbou pro zvýšení příjmu bílkovin. A nezapomeňte na udržujte hydrataci pitím kokosové vodybohatou na přírodní elektrolyty, která vás povzbudí a dodá vám energii na celý den.

Přečtěte si také :  Menopauza: zázračné řešení, jak zastavit vypadávání vlasů!

Kromě toho, abyste mohli nabídnout ještě širší škálu snídaňových možností, by mohlo být zajímavé prozkoumat alternativy rostlinných bílkovinjako např. výrobky na bázi bílkovin živočišného původua zároveň zdůraznit možnosti, které odpovídají individuálním potravinovým preferencím.

Zařazením různých zdrojů bílkovin by tak každý mohl přizpůsobit snídani svým potřebám. a zároveň využívat odborných rad Dr. Julie Chenu.

Karolína Svobodová
Karolína Svobodová

Karolína Svobodová, dynamická spisovatelka, se zabývá tématy od praktického života až po duchovní pohodu.

Voir tous ses articles